Devuelve

¿Cuál es su política de devoluciones?

Si cambia de opinión por cualquier motivo, puede devolver los artículos en un plazo de 30 días a partir de la recepción del pedido, siempre que estén sin estrenar, sin lavar o sin usar con el embalaje original. Tenga en cuenta que los gastos de envío de las devoluciones por cambio de opinión correrán a su cargo.

Para los clientes de EE. UU., puede optar por devolver los artículos de forma gratuita dejándolos en cualquiera de las Barras de Feliz Devolución dentro de los territorios de EE. UU.

Estamos atentos a la calidad de los productos, pero ocasionalmente algo puede fallar. Si su producto es defectuoso o se envía un pedido incorrecto, devuélvanoslo en un plazo de 30 días a partir de la entrega para obtener un reembolso completo (incluidos los gastos de envío).

Tenga en cuenta que los artículos personalizados no se pueden devolver ni cambiar.

Step 1

If you have unwrapped the product, please remove the tissue wrap thoroughly.

Step 2

Take the required photos below for a smooth handling process.

Shipping Label

Product Label

Front Panel

Back Panel

Step 3

Submit the return application on Return Center (the next page).

It will take 2-4 business days for our support to check your application.

A notification email will be sent to you right after approval.

Step 4

Put the all the product parts back into the bag.

For briefcase and weekender, please ensure the shoulder strap is placed inside the bag.

Step 5

Pack the returned item in the way it comes, following the instructions below.

Inner Packaging

Briefcase
(without cardboards)

Pack the handles facing up and wrapped with the hook-and-loop fastener.

Briefcase
(with cardboards)

Place the hard cardboards under the handles for both sides.

Backpack

Place the hard cardboard under the shoulder straps.

Outer Packaging

Dust Bag

Put the product inside the dust bag.

Packaging Box

Pack everything inside the packaging box.

Step 6

Print out your order confirmation email, then put it inside the box.

Or mark a note with your name, contact number, order number and RMA number on paper.

Step 7

Following the return address provided in email, ship the package with courier or the post.

Provide us with the return tracking number so that you are protected in the event of theft or loss during delivery to us.

You will receive an email as soon as we receive, examine and approve the return.